Mladostna moda za sproščen slog. Rebel prinaša svetovna znane modne znamke spodnjega perila, oblačil in modnih dodatkov v vašo garderobo.
Izberite kakovost, vse do spodnjega perila in nogavic
Super izbira za ženske, moške in otroke. Trgovina Rebel v nakupovalnem centru Supernova Ljubljana Rudnik prinaša nove kolekcije priljubljenih blagovnih znamk. Spodnje perilo, nogavice, pižame, kopalke in sproščena oblačila za vsak dan ustvarjajo čudovito modno ponudbo, v kateri boste blesteli od jutra do večera. Trgovina Rebel ponuja nove kolekcije priznanih blagovnih znamk Skiny, Falke, Huber, Street One, Cecil, Salsa, Cotonella, Desigual, Esprit, Jockey in številne druge. Vsem je skupno izvrstno udobje, ki ga zagotavljajo najboljši materiali, moderni dizajni in vrhunska kakovost prav vsakega modnega kosa.
Uživajte v mladosti in občutku neizmernega ugodja. Za vse mlade (in mlade po srcu) trgovina Rebel ponuja trendovsko garderobo, kjer je na prvem mestu predvsem dobro počutje v lastni koži. Oblecite kakovostno pižamo iz 100 % bombaža, modrček, ki vas ne utesnjuje ali spodnje hlačke, ki se lepo prilegajo prav vsaki oblini vašega telesa. Rebel razume modo, vendar ne pristaja na kompromise, ko pride do vašega popolnega udobja.
Rebel - za mlade in uporniške duše
Firmo sta leta 1992 ustanovila "upornika", kot si sama pravita sestra in brat, Zdenka in Borut Benko. Že od samega začetka podjetje Rebel ponuja izdelke, ki so blizu mladim in generaciji, ki je vedno mlada po srcu. Zato so tudi blagovne znamke, ki jih Rebel zastopa in prodaja primerne za to ciljno skupino; najbolj znane med temi v ponudbi so Skiny, Salsa, Huber, Falke, Jockey, Roeckl, Capo, Magistral, … na voljo pa so še mnoge druge.
Podjetje je znano po prodaji spodnjega perila, nogavic in ostalih modnih dodatkov, prodajo pa sestavljata veleprodaja in lastna maloprodaja. Podjetje sestavlja mlada in izkušena ekipa v kateri vlada zavedanje, da je kupec tisti, ki odloča kdo je dober in konkurenčen na trgu. V tem duhu se tudi izobražujejo, z namenom, da bi čim boljše razumeli kupce in tako lahko čimbolj uspešno zadovoljevali njihova pričakovanja in potrebe.